چگونگی نصب قالب در بلاگفا

آموزش نصب قالب در بلاگفا

این پست رو به اشتراک بگذارید

در این مقاله قصد داریم تا آموزش نصب قالب در بلاگفا را به شما توضیح دهیم ، سایت های ارائه دهنده قالب های بلاگفا معمولا کد هایی را در اختیار شما قرار می دهند ، شما می توانید توسط این کد ها ظاهر وبلاگ خود را تغییر دهید ، نصب و تعویض قالب در بلاگفا حدود 1 دقیقه به زمان نیاز دارد و تقریبا کار آسانی می باشد.

آموزش نصب قالب در بلاگفا

 

نحوه نصب قالب در بلاگفا :

برای انجام این کار به پنل مدیریت وبلاگ بلاگفا خود وارد شوید و سپس نام کاربری و رمز وبلاگ خود را وارد کنید ، در منو میز کار در سمت راست روی گزینه تنظیمات و دیگر امکانات کلیک کنید :

تنظیمات بلاگفا

در سمت چپ در قسمت “قالب وبلاگ و کدهای بکار گرفته شده در وبلاگ” روی گزینه ویرایش قالب وبلاگ کلیک کنید.

تغییر قالب بلاگفا

شما باید کد های این قسمت را پاک کرده و کد های جدیدی که دریافت کردید paste کنید ، برای انجام اینکار ابتدا روی کد های دریافتی قالب جدید خود کلیک راست کرده و روی گزینه select all کلیک کنید و سپس مانند تصویر بالا کلیک راست کرده و کد ها را paste کنید و سپس برای ذخیره تنظیمات روی گزینه ثبت و بازسازی وبلاگ کلیک کنید. تبریک می گم ، قالب شما ذخیره شد.

راستی یک پیشنهاد نیز برای شما داریم ، تمام قالب های وبلاگ از سایت های دیگر بارگذاری می شود به همین دلیل ممکن است در بعضی موارد پس از مدتی وبلاگ شما با کندی شدید مواجه شود و یا قالب خود را از دست بدهید ، چراکه با از بین رفتن سایت ارائه دهنده قالب وبلاگ ، وبلاگ شما نیز با مشکل مواجه می شود ، ما پیشنهاد می کنیم از سرویس تبدیل وبلاگ به سایت استفاده کنید و برای خود سایت حرفه ای ایجاد کنید.

منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

موارد بیشتر برای کاوش

4 نظر منتشر شده

  • سلام خسته نباشید قلب خود وبلاگ را پاک کنیم یا نه

      Avatar photo
    • بله ابتدا کد های قدیم باید حذف شوند و سپس کد های جدید قرار گیرد.
      قبل از حذف کد ها ، برای اطمینان از کد های قدیم خود بک آپ گیری نمایید.

  • سلام خسته نباشید ممنون بابت وبلاگ ولی من پاسخ سوالم رو نگرفتم سوال من اینه که تو کد ها ی من میزنه قالب جدید جلوه ی تبلیغاتی دارد من باید در این مورد چیکار کنم؟؟

    • با سلام و احترام
      اگر همچین خطایی دریافت می کنید احتمالا قالب شما غیراستاندارد بوده و کدهای تبلیغاتی در آن وجود دارد

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند