آموزش cms وردپرس جلسه یازدهم

آموزش cms وردپرس قسمت یازدهم

این پست رو به اشتراک بگذارید

در جلسه های قبل در مورد نوشته ها ، رسانه ها ، پوسته ها ، افزونه ها ، کاربران و تنظیمات همگانی و نوشتن وردپرس توضیح داده ایم ، مرکز آموزش نت آرام قصد دارد تا تمام ویژگی های سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس را در چند جلسه به کاربران عزیز آموزش بدهد ، در یازدهمین جلسه از آموزش cms وردپرس قسمت تنظیمات خواندن وردپرس را به طور کامل توضیح داده ایم ، اگر شما کاربر عزیز تمایل دارید تا سایر جلسه های دوره آموزش cms وردپرس را مطالعه نمایید ، لطفا به صفحه لیست آموزش های وردپرس مراجعه نمایید.

آموزش cms وردپرس قسمت یازدهم

آنچه در قسمت 11 آموزش cms وردپرس یاد خواهید گرفت :

  • تنظیمات خواندن وردپرس

تنظیمات خواندن وردپرس

1-توسط این گزینه می توانید محتوا صفحه اصلی خود را انتخاب نمایید ، برای مثال می توانید در صفحه اصلی خود نوشته های جدید را نمایش دهید ، یا محتوا یک برگه را قرار دهید ، اگر صفحه اصلی سایت شما ثابت است و قرار است فقط یک محتوا به کاربر نمایش داده شود ، شما می توانید ابتدا برگه صفحه اصلی خود را ایجاد کنید و سپس در قسمت تنظیمات —> خواندن  “در برگه نخست نمایش دهد” را روی یک برگه یکتا قرار دهید. شما همچنین می توانید در قسمت برگه نوشته ها ، آخرین نوشته های سایت خود را به صفحه دیگری منتقل نمایید ، در واقع نوشته های تازه شما در برگه دوم ( برگه نوشته ها ) نمایش داده خواهد شد ، برای مثال در برگه صفحه اصلی ما نت آرام | هاست امن …. را انتخاب کرده ایم.

2-بیشترین تعداد نوشته‌ها در هر برگه‌ی وبلاگ : توسط این گزینه می توانید حداکثر تعداد نوشته هایی که قرار است در یک صفحه به کاربر نمایش داده شود را انتخاب نمایید ، فرض کنید سایت شما 50 نوشته دارد ، بنابراین اگر شما حداکثر تعداد نوشته ها در هر برگه وردپرس خود را روی 10 قرار دهید ، کاربران پس از مطالعه مطلب دهم می توانند برای ادامه روی دکمه صفحه بعد کلیک کنند ، در واقع نوشته های شما صفحه بندی خواهند شد.

3-برای هر نوشته در خوراک، نمایش بده :  این مورد مربوط به تعداد خوراک و یا همان RSS سایت شما است ، RSS ارتباط مستقیمی برای کاربران شما ندارد می تواند برای برنامه های اندروید ، ارتباط های بین چند سایت و … کاربرد داشته باشد.

4-برای هر نوشته در خوراک، نمایش بده : شما می توانید مشخص کنید که در RSS سایت شما تمام محتوا نوشته ها نمایش داده شود و یا تنها بخشی از آنها نمایش داده شود.

5-نمایش به موتورهای جستجو : چنانچه تیک گزینه از موتورهای جستجو درخواست کن تا محتوای سایت را بررسی نکنند ( این برعهده‌ی موتورهای جستجوست تا به پیشنهاد شما احترام بگذارند. ) علامت زده شود به این معنی است که تمایل ندارید وب سایت شما در موتور های جستجو ثبت شود و با علامت زدن این تیک سایت شما از نتایج موتور های جستجو حذف خواهد شد.

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند