تغییر آدرس مدیریت وردپرس در 2 دقیقه

تغییر

این پست رو به اشتراک بگذارید

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در بین کاربران ایرانی و جهان است ، طبیعتا هر سیستمی که در بین کاربران محبوب می شود ، به باگ های آن سیستم توجه بیشتری می شود ، یکی از موارد بسیار مهم در امنیت وردپرس ، آدرس مدیریت آن می باشد ، با تغییر آدرس مدیریت وردپرس می توانید امنیت بیشتری در این سیستم را تجربه کنید ، در واقع آدرس wp-admin برای تمام سایت های وردپرس یکی باشد و این خود یک باگ امنیتی محسوب می شود ، در این آموزش قصد داریم نحوه تغییر آدرس پیشخوان وردپرس را خیلی ساده در حدود 2 دقیقه به شما توضیح دهیم.

تغییر آدرس مدیریت وردپرس wp-admin

چگونگی تغییر آدرس مدیریت وردپرس (wp-admin) :

روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد اما ساده ترین راه استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس است ، توسط این افزونه ها می توانید علاوه بر تغییر آدرس پیشخوان خود تغییرات امنیتی دیگری در وردپرس خود اعمال نمایید. بهترین افزونه ای که می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم افزونه iThemes Security می باشد. در حال حاضر بیش از 700 هزار نفر این افزونه را در سایت خود فعال کرده اند ، پس از دانلود و نصب افزونه در پیشخوان خود در سمت راست روی گزینه Security کلیک کنید.

تغییر آدرس پیشخوان وردپرس به وسیله پلاگین

سپس در قسمت hide login area تیک Enable the hide backend feature علامت زده و در کادر آدرس جدید را مانند تصویر زیر وارد کنید و روی دکمه Save All Changes کلیک کنید.

تغییر آدرس ورود وردپرس

توجه داشته باشید که در این روش باید فایل .htaccess موجود در هاست شما قابل نوشتن باشد

تغییر آدرس ورود وردپرس انجام شد ،از این پس برای ورود به پیشخوان وردپرس از آدرس جدید استفاده کنید و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به پیشخوان وردپرس خود وارد خواهید شد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه ، منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم …

موارد بیشتر برای کاوش

2 نظر منتشر شده

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند