تغییر هاست سایت بدون قطعی و انتقال رایگان

نحوه تغییر هاست سایت بدون قطعی

این پست رو به اشتراک بگذارید

چنانچه وب سایت شما با مشکلات زیادی از قبیل قطعی های زیاد ، دریافت خطاهای متعدد مانند interval server error یا database error مواجه می شود و یا هاستینگ شما پشتیبانی مناسبی ندارد شما باید فکر تغییر هاست سایت خود باشید. ما در این آموزش شما راهنمایی خواهیم کرد که چه زمانی نیاز به انتقال هاست خود دارید و چگونه برای دوم یک سرویس باکیفیت و با قیمت ارزان پیدا کنید ، چگونه وب سایت شما بدون حتی 1 ثانیه قطغی منتقل شود و بابت انتقال هاست خود هزینه ای پرداخت نکنید.

نحوه تغییر هاست سایت بدون قطعی

چرا باید هاست خود منتقل کنیم ؟

اگر وب سایت شما با هریک از مشکلات زیر مواجه می شود و پشتیبانی هاست شما توانایی رفع مشکل شما را ندارد بهتر است به دنبال تغییر هاست خود باشید : ( البته برخی از این خطا ها ممکن است به دلیل مشکلات برنامه نویسی سایت نیز باشد )

  • دریافت خطای interval server error به صورت دوره ای
  • دریافت خطای database error به صورت دوره
  • وجود دان تایم (قطعی) زیاد وب سایت
  • پشتیبانی کند
  • عدم امنیت مناسب سرور
  • افت رتبه شدید به دلیل خطاهایی سروری webmaster tools گوگل یا بینگ
  • سرعت کند بارگذاری وب سایت
  • مسدود شدن کنترل پنل هاست
  • میزبانی در دیتاسنتر غیر معتبر
  • وجود آی پی سرور در لیست سیاه
  • عدم بروزرسانی پکیچ های نرم افزاری سرور
  • عدم پشتیبانی از سخت افزار های نسل جدید مانند درایو SSD
  • لود بالا سرور

چنانچه پشتیبانی خدمات میزبانی وب شما قادر به تغییر هرکدام از موارد فوق نبود بهتر است به فکر منتقل کردن هاست خود باشید.

برای تغییر هاست باید چه سرویسی خریداری کنیم ؟

چنانچه شما مشکل سرعت دارید و از یکی از سیستم های مدیریت محتوا PHP مانند وردپرس استفاده می کنید بهتر است از سرویس داخل ایران استفاده کنید ، هاست لینوکس ایران بهترین سرعت بارگذاری برای کاربران داخل کشور را دارد ، همچنین سرویس های اروپایی مانند فرانسه با توجه به اینکه تقریبا بین تمام کاربران جهان می باشد مورد پیشنهاد می باشد.

آیا وب سایت من در زمان انتقال با قطعی مواجه می شود ؟

خیر در زمان انتقال حتی یک ثانیه وب سایت شما قطع نمی شود ، تنها بهتر است برای چند ساعت تا زمان پایان انتقال و تغییر دی ان اس وب سایت خود را بروزرسانی نکنید ، چراکه ممکن است تا زمان تغییر دی ان اس شما وب سایت هاست قبل خود را بروزرسانی کنید. پس از چند ساعت این امکان را خواهید داشت تا تغییرات مورد نیاز را در سایت خود اعمال نمایید.

هزینه انتقال هاست چه مقدار می باشد ؟

هزینه انتقال وب سایت به هاست دیگر کاملا رایگان است و شما تنها هزینه خود هاست را پرداخت می نمایید ، هزینه های هاست از 6500 تومان به صورت ماهیانه شروع می شود بنابراین پس از خرید پلان مورد نظر می توانید درخواست انتقال را برای نت آرام ارسال کنید ، نت آرام در کمتر از چند دقیقه وب سایت شما را به سرور های خود منتقل می کند و نیاز به هیچ تغییری از سمت شما نمی باشد ، پس از انتقال کامل اطلاعات وب سایت شما به سرور های جدید ، مشخصات هاست جدید به ایمیل شما ارسال می شود تا بتوانید نسبت به بروزرسانی وب سایت خود اقدام فرمایید.

نحوه اعتماد ؟

کارشناسان فنی نت آرام بیش از 6 سال تجربه در میزبانی وب هزاران وب سایت را دارا می باشند ، این تجربه باعث شده تا کاربران ضمن دریافت هاست امن ، از سرویس باکیفیتی نیز بهرمند شوند. همچنین نت آرام دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و همچنین نماد دائم از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشد که جهت مشاهده این نماد ها می توانید به صفحه اصلی نت آرام مراجعه نمایید. شما می توانید ویدیو درباره نت آرام را نیز مشاهده فرمایید.

چگونه اقدام کنیم ؟

برای تغییر هاست خود کافیست به صفحه هاست لینوکس ایران مراجعه کنید و هرکدام از پلان های مورد نظر خود را سفارش دهید ، پس از پرداخت آنلاین مشخصات سرویس جدید به ایمیل شما ارسال می شود ، سپس می توانید درخواست انتقال هاست را ارسال کنید ، پرسنل نت آرام در کمترین زمان ممکن اطلاعات سایت شما را به سرور جدید transfer خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166367383 داخلی 1 تماس حاصل نمایید.

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند