جلسه دوازدهم دوره وردپرس

جلسه دوازدهم دوره وردپرس

این پست رو به اشتراک بگذارید

در جلسات قبل در مورد نوشته ها ، رسانه ها ، پوسته ها ، افزونه ها ، کاربران ، تنظیمات همگانی ، خواندن و نوشتن توضیح دادیم ، بر اساس برنامه ریزی مرکز آموزش نت آرام ، قصد داریم دوره وردپرس را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بدهیم ، در این دوره تمام منو های پیشخوان وردپرس ( مدیریت وردپرس ) را به طور کامل توضیح داده شده است ، در دوازدهمین جلسه از دوره وردپرس ما در مورد تنظیمات گفتگو ها وردپرس (قسمت اول ) صحبت کرده ایم ، اگر شما کاربر عزیز تمایل دارید تا به سایر قسمت های دوره وردپرس نت آرام دسترسی داشته باشید به لینک لیست آموزش های وردپرس وارد شوید.

جلسه دوازدهم دوره وردپرس

آنچه در قسمت 12 دوره وردپرس نت آرام یادخواهید گرفت :

  • تنظیمات گفتگو ها قسمت اول

ما برای راحتی کاربران تمام گزینه های صفحه تنظیمات گفتگو های وردپرس را شماره گذاری کرده ایم ، برای ورود به این صفحه به پیشخوان وردپرس خود وارد شوید و سپس از منو سمت راست روی قسمت تنظیمات روی تنظیمات گفتگو ها کلیک کنید.

تنظیمات گفتگو های وردپرس

1- کوشش برای آگاه کردن ‌همه‌ی وبلاگ‌هایی که پیوندشان در ‌این نوشته است : در صورت فعال کردن این گزینه وردپرس ، به صاحب دامنه هایی که در نوشته های خود اضافه کرده اید اطلاع رسانی خواهد کرد ، سیستم ping back وردپرس به صاحب وب سایت ها اطلاع خواهد داد که شما آنها را لینک کرده اید.

2- اجازه دادن به دیگر سایت‌ها برای فرستادن بازتاب بر نوشته‌های تازه : این گزینه دقیقا برعکس گزینه بالا می باشد ، چنانچه سایر سایت اقدام به کپی از مطالب سایت شما کنند و یا شما را لینک کنند ، به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

3- اجازه‌ی گذاشتن دیدگاه برای نوشته‌های جدید : چنانچه این گزینه فعال باشد کاربران می توانند در مورد نوشته شما نظر ارسال کنند ، این نظر ممکن است به طور خودکار تایید شود و یا به تایید دستی مدیر نیاز داشته باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

4- نویسنده‌‌ی دیدگاه باید نام و نشانی ایمیل خود را بنویسد : با علامت زدن تیک این گزینه ، چنانچه نویسنده نظرات ، نام و ایمیل خود را وارد نکند با خطا مواجه خواهد شد.

5- کاربران باید نام‌نویسی کرده باشند و وارد شده باشند تا بتوانند دیدگاهشان را بنویسند : این گزینه برای محدود کردن نظرات فقط برای کاربران عضو است ، این مورد می تواند تا حدودی از ایمیل های اسپم جلوگیری نماید اما سخت گیری در ارسال نظرات خود می تواند باعث پشیمان شدن کاربران باشد. توجه داشته باشید برای استفاده از این قابلیت نیاز دارید ثبت نام وردپرس را باز کنید که خود ممکن است مشکل امنیتی ایجاد کند.

6- بستن دیدگاه‌ها در نوشته‌های قدیمی‌تر از X روز به‌صورت خودکار : توسط این گزینه می توانید از ارسال نظرات برای مطالب قدیمی جلوگیری کنید ، پس از این مدت دیگر کاربران امکان ارسال نظر در مورد مطلب قدیمی شما را نخواهند داشت.

7-فعال‌کردن دیدگاه‌های تودرتو با عمق X دیدگاه : هر کاربری که نظری ارسال کند و در سایت منتشر شود کاربران دیگر می توانند به آن نظر پاسخ ارسال کنند ، پاسخ آن به صورت تودر تو خواهد بود تا کاربران درک بیشتری از پاسخ های نظرات داشته باشند ، مقدار پیش فرض این گزینه روی 5 تنظیم است.

8-دیدگاه در هر صفحه X و صفحه اولین / آخرین به‌صورت پیش‌فرض نشان داده‌شود : توسط این گزینه می توانید دیدگاه های وردپرس را صفحه بندی کنید ، اگر تعداد دیدگاه های یک نوشته بیش از مقدار مشخص شده توسط شما باشد دیدگاه ها صفحه بندی خواهند شد ؛ همچنین در این قسمت می توانید مشخص کنید که در صورت صفحه بندی که اولین یا آخرین صفحه نمایش داده شود.

سایر تنظیمات این صفحه در جلسه سیزدهم آموزش داده خواهد شد ، منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم …

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند