راه اندازی انجمن اینترنتی ارزان در کمتر از 1 ساعت

این پست رو به اشتراک بگذارید

حتما شما هم تا به حال در انجمن های زیادی فعالیت داشته اید و تمایل دارید برای خود یک سایت انجمن اینترنتی داشته باشید ، در این مقاله ما چگونگی راه اندازی انجمن اینترنتی را به شما توضیح می دهیم و  انواع انجمن ها را معرفی می کنیم و قیمت آنها را نیز با هم مقایسه می کنیم که بتوانید ارزان ترین و بهترین نوع آن را انتخاب نمایید.

مراحل ایجاد یک سایت انجمن اینترنتی

کدام سرویس ها برای راه اندازی انجمن مورد نیاز هستند ؟

به طور کلی شما به دو سرویس هاست و دامین نیاز دارید تا بتوانید وب سایت خود را راه اندازی کنید ، هر سایتی با هر موضوعی نیاز به این دو سرویس دارد ، یعنی تمام وب سایت های موجود در اینترنت این دو سرویس را خریداری کرده اند ، دامنه همان اسم وب سایت شما می باشد و هاست نیز مطالب و محتوا سایت شما در آن قرار می گیرد و با اتصال این دو سرویس به هم وب سایت شما برای کل کاربران جهان قابل مشاهده خواهد بود. پس از خرید این دو سرویس شما باید سیستم مورد نیاز خود را روی هاست خود نصب کنید ( در صورت خرید از نت آرام این کار به صورت رایگان انجام خواهد شد) ، سپس یک پنل فارسی برای مدیریت انجمن خود خواهید داشت و تمام امکانات آنها از قبل برنامه نویسی شده است و شما نیاز به هیچ کد نویسی نخواهید داشت ، سیستم های انجمن ساز زیادی وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان است و بعضی از آنها نیز لایسنس دار هستند.

معرفی انجمن ساز های رایگان و ارزان :

انجمن ساز های بسیار زیادی وجود دارد که توضیح امکانات هر کدام از آنها ممکن است شما را دچار سردرگمی کند به همین دلیل ما بر اساس تجربه خود بهترین آنها را برای شما معرفی می کنیم ، شما می توانید هر کدام از انجمن ساز ها را روی هاست خود نصب کرده و پس از تست آن را حذف کرده و انجمن ساز دیگری نصب کنید.

بهترین انجمن ساز رایگان Mybb می باشد ، این سیستم که کاملا فارسی و رایگان است امکانات فوق العاده ای دارد و محبوبیت بسیار زیادی در بین مدیران وب سایت ها پیدا کرده است ، نصب mybb بسیار راحت است و این سیستم به دلیل اینکه php است در هاست لینوکس نصب می شود و می توان در کمتر از چند دقیقه آن را نصب کرد. ماژول ها و قالب های متنوعی برای این انجمن ساز طراحی شده است که شما می توانید هر کدام از آنها را به سیستم خود به راحتی اضافه نمایید. از آنجایی که این سیستم در سایت های زیادی استفاده می شود ، استفاده از آن برای کاربران سخت نیست و معمولا کاربران به راحتی می توانند در انجمن شما فعالیت کنند.

از انجمن ساز های غیر رایگان نیز می توان به vbulletin اشاره کرد ، این سیستم نیز بسیار قدرتمند است و انجمن های معتبر زیادی از آن استفاده می کنند ، اما هزینه بسیار زیادی دارد چنانچه شما تمایل برای استفاده از این سیستم دارید باید مبلغی حدود 199 تا 300 دلار بپردازید که معمولا برای شروع هزینه آن کمی بالا است. برای مقایسه mybb و vbulletin می توانید از این لینک استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی انجمن اینترنتی با شماره 02166367383 واحد فروش تماس حاصل فرمایید ، یا از بالا وب سایت روی گزینه ارتباط با ما کلیک کنید.

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند