رفع خطا Check MySQL LOAD DATA disallows LOCAL در csf

خطا Check MySQL LOAD DATA disallows LOCAL

این پست رو به اشتراک بگذارید

در این آموزش قصد داریم به رفع مشکل خطا Check MySQL LOAD DATA disallows LOCAL در فایروال csf بپردازیم ، اگر شما در حال استفاده از کنترل پنل های سی پنل و دایرکت ادمین در سرور اختصاصی یا مجازی خود هستید و از فایروال CSF برای بالا بردن امنیت سرور خود استفاده می کنید احتمالا با این خطا در قسمت Check Server Security پلاگین csf شده اید. csf برای رفع مشکل هر خطا یک راه حل نیز در کنار آن گذاشته است اطلاعات بیشتر در این لینک نوشته شده است. که راه حل پیشنهادی برای خطا Check MySQL LOAD DATA disallows LOCAL این است :

You should disable LOAD DATA LOCAL commands in MySQL by adding the following to the [fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"][mysqld] section of /etc/my.cnf and restarting MySQL: local-infile=0

در ادامه نحوه رفع این مشکل را توضیح می دهیم.

خطا Check MySQL LOAD DATA disallows LOCAL

حل مشکل خطا Check MySQL LOAD DATA disallows LOCAL

برای رفع این مشکل شما باید به SSH سرور خود دسترسی داشته باشید به وسیله نرم افزار Putty وارد ssh شوید و دستورات زیر را اجرا کنید ، شما باید عبارت local-infile=0 را داخل فایل my.cnf وارد نمایید. فایل my.cnf شامل تمام تنظیمات Mysql می باشد لذا در وارد کردن تنظیمات به آن دقت فرمایید که در صورت اشتباه mysql شما استارت نخواهد شد. در صورت اشتباه تغییرات اعمال شده را حذف نمایید.


nano /etc/my.cnf

اگر nano روی سرور شما نصب نیست :

yum install nano

سپس مقدار local-infile=0 را زیر [mysqld] وارد نمایید و با کلید ctrl+x و سپس دکمه Y و سپس اینتر فایل را ذخیره کنید. مقدار:

local-infile=0

پس از اضافه کردن شما باید Mysql را ری استارت نمایید :
در سی پنل :

service mysql restart

در دایرکت ادمین :

service mysqld restart

مشکل رفع شد ، در صورت تمایل برای بالا بردن امنیت سرور خود می توانید از مدیریت سرور نت آرام استفاده نمایید.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند