رفع مشکل لاگین نشدن دایرکت ادمین

رفع مشکل لاگین نشدن به دایرکت ادمین

این پست رو به اشتراک بگذارید

گاهی اوقات زمانی که قصد داریم به به دایرکت ادمین وارد شویم پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه ورود هیچ عکس العملی ندارد و مجدد به صفحه ورود بازمیگردیم ، مشکل لاگین نشدن دایرکت ادمین دلایل زیادی دارد که در ادامه سعی می کنیم هر کدام از این مشکلات را توضیح دهیم و راه کار هایی برای رفع آن بدهیم.

رفع مشکل لاگین نشدن دایرکت ادمین

برای بررسی موارد باید دسترسی به ssh سرور خود داشته باشید ، شما می توانید به وسیله نرم افزار putty به ssh سرور وارد شوید :

رفع مشگل لاگین نشدن دایرکت ادمین :

اگر شما قادر به ورود به دایرکت ادمین خود نیستید دلایل زیر را بررسی کنید :

1-

پارتیشن های شما برای ذخیره فایل های session پر شده است ، اگر فضا هارد دیسک شما کاملا پر شده است دایرکت ادمین قادر به ذخیره این فایل ها نخواهد بود ، این فایل ها برای صرفه جویی وارد کردن اطلاعات ورود برای آینده در سرور ایجاد می شود. با دستور زیر می توانید اطلاعاتی در مورد میزان فضا کلی و موجود هارد خود مطلع شوید :


df -h

فایل های session دایرکت ادمین در مسیر /usr/local/directadmin/data/sessions ذخیره می شود ، بنابراین شما در خروجی بالا باید پارتیشن های / و در صورت وجود /usr را بررسی فرمایید.

چنانچه فضا هارد شما پر شده بود ، با دستور زیر می توانید متوجه شوید که کدام پوشه های شما بیشترین فضا را اشغال کرده اند :

du -a /home | sort -n -r | head -n 10

شما می توانید به جای پوشه /home پوشه های دیگر را وارد دستور نمایید.

2-

یکی دیگر از دلایل لاگین نشدن دایرکت ادمین تغییر آی پی است ، اگر شما از یک اینترنت خانگی استفاده می نمایید ممکن است سرویس دهنده اینترنت شما آی پی شما را تغییر دهد ، از آنجایی که اکثر آی پی های اینترنت ایران به صورت داینامیک تنظیم شده اند ، ممکن است با قطع و وصل ارتباط موقت آی پی شما تغییر کند ، از آنجایی که دایرکت ادمین در تغییر آی پی حساس است سیستم امنیتی دایرکت ادمین از شما مجدد درخواست نام کاربری و رمز می کند. شما می توانید این سیستم را غیر فعال نمایید برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد این لینک شوید.

3-

یکی دیگر از دلایل وارد نشدن به دایرکت ادمین عدم تنظیم بودن تاریخ و ساعت سرور می باشد ، چنانچه اختلاف با سرور لایسنس دایرکت ادمین داشته باشد صفحه دایرکت ادمین برای شما باز نخواهد شد ، بنابراین تاریخ و ساعت سرور خود را بروزرسانی نمایید.

4-

راه حل های دیگر :

اطمینان حاصل کنید که مرورگر شما از کوکی ها پشتیبانی کند و آنها در حال حاضر فیلتر نمی شوند.

وضعیت فایروال و آنتی ویروس خود را بررسی نمایید و اطمینان پیدا کنید که صفحه ورود توسط این نرم افزار ها بلاک نشوند.

یک بار توسط ssh سرویس دایرکت ادمین خود را ری استارت نمایید.

از فعال بودن لایسنس دایرکت ادمین خود اطمینان پیدا کنید.

به وسیله ssh دایرکت ادمین خود را بروزرسانی کنید.

امیدواریم با راه حل های بالا مشکل وارد نشدن به مدیریت دایرکت ادمین شما رفع شده باشد ، اگر سوال یا مشکلی در این مورد دارید در قسمت دیدگاه های وب سایت آن را ارسال کنید تا بررسی نماییم ، چنانچه نتوانستید مشکل را رفع کنید از سرویس مدیریت سرور نت آرام استفاده نمایید.

منبع : نت آرام و directadmin.com

موارد بیشتر برای کاوش

2 نظر منتشر شده

  • چطور از دستور بالا استفاده کنم

      Avatar photo
    • سلام
      شما باید از این دستورات در putty در محیط ssh سرور خود استفاده کنید اگر شما از هاست معمولی استفاده می کنید با پشتیبانی هاست خود در ارتباط باشید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند