ساخت سایت فروشگاهی و فروش اینترنتی با هزینه کم

این پست رو به اشتراک بگذارید

در این صفحه قصد داریم تا در مورد ساخت سایت فروشگاهی (سایت فروش اینترنتی) برای شما توضیح دهیم ، اینکه چگونه می توانیم با هزینه کم برای خود یک فروشگاه آنلاین درست نماییم ؟ آیا ما نیاز داریم که سیستم های فروشگاه ساز را خریداری کنیم ؟ کدام سیستم را برای مدیریت محصولاتمان انتخاب کنیم ؟ و در نهایت چگونه می توانیم یک سایت فروش فایل داشته باشیم؟ ما این به سوالات در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

ساخت سایت فروشگاهی

مراحل ساخت سایت فروشگاهی :

قدم اول ) انتخاب نام دامنه : اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب نام دامنه است ، دامنه آدرس اینترنتی شماست ، برای مثال netaram.com که یک سایت فروشگاه خدمات میزبانی وب است ، دامنه از دو بخش نام دامنه و پسوند دامنه تشکیل شده است ، منظور پسوند همان .com یا .ir می باشد. هزینه های این سرویس به پسوندی که انتخاب می کنید بستگی دارد ، شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه ثبت دامنه مراجعه نمایید.

قدم دوم ) انتخاب پلان هاست : این سرویس برای نگهداری فایل ها و محصولات و مقاله های سایت شما کاربرد دارد ، در واقع هر سایتی برای خود یکسری فایل ها دارد ، برای اینکه وب سایت شما همیشه در دسترس عموم باشد تا بتوانند از وب سایت شما استفاده کنند شما نیاز به این سرویس دارید. دومین قدمی که برای ساخت سایت فروش اینترنتی باید انجام دهید خرید هاست می باشد بدون استفاده از این سرویس شما قادر به مدیریت وب سایت خود نمی باشید.

قدم سوم ) مدیریت فروشگاه ساز : سومین قدم محتوا وب سایت است ، با توجه به اینکه شما قصد راه اندازی سایت فروش اینترنتی دارید باید یکی از سیستم های فروشگاه ساز را روی وب سایت خود نصب کنید ، در حال حاضر سیستم های زیادی به صورت رایگان و غیررایگان در اینترنت در دسترس است اما نکته ای که در این مورد باید بدانید بهترین فروشگاه ساز همان فروشگاه پرستاشاپ و وردپرس(ووکامرس) است که کاملا رایگان است ، ما تجربه های زیادی در کار با انواع فروشگاه ساز ها داشتیم اما تجربه ثابت کرده است که نیازی به پرداخت هزینه میلیونی برای این سیستم ها نمی باشد ، هرچند در بعضی سایت های محدود ممکن است این سیستم ها پیشنهاد شود اما در اکثر سایت های فروشگاهی استفاده از همین سیستم های رایگان پیشنهاد می شود و حتی شاید بهتر است بگوییم این سیستم ها جهانی است و در بعضی مواقع حتی بهتر از فروشگاه ساز غیر رایگان کاربرد دارد. این سیستم ها حتی برای سایت های فروش فایل هم کاربرد دارد.

نت آرام می تواند برای افرادی که وقت کافی برای وارد کردن محصولات ندارند خود کار مدیریت محتوا وب سایت را انجام دهد.

خدمات نت آرام : گروه نت آرام دارای بیش از 6 سال سابقه ، آمادگی همکاری با تمام اشخاص و شرکت ها و سازمان ها در مورد خدمات طراحی و ساخت سایت فروشگاهی اینترنتی را دارا می باشد ، این وب سایت موفق به اخذ مجوز فعالیت یا همان نماد اعتماد الکترونیک از نوع دوستاره از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت شده است ، شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی نت آرام لوگو و مشخصات مجوز را مشاهده نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد راه اندازی سایت فروش اینترنتی با شماره 02166367383 تماس بخش طراحی حاصل فرمایید.

 

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند