کنترل پنل بین المللی دامنه نت آرام

پیش نمایش

این پست رو به اشتراک بگذارید

اگر شما از سرویس ثبت دامنه نت آرام استفاده کرده اید ، می توانید از کنترل پنل بین المللی دامنه برای مدیریت آن استفاده نمایید به وسیله این کنترل پنل شما به راحتی می توانید نیم سرور یا همان Dns ها دامنه را تغییر دهید ، کد epp را دریافت نمایید ، Child host های دامنه را تعریف نمایید ، آن را بدون نیاز به هاست به سایت دیگری ری دایرکت نمایید ، اطلاعات خود را آپدیت نمایید. این پنل ، همان کنترل پنل اصلی دامنه می باشد.

پیش نمایش کنترل پنل بین المللی دامنه

کنترل پنل بین المللی دامنه :

آدرس کنترل پنل : برای وارد شدن به کنترل پنل بین المللی دامنه به آدرس http://domain.netaram.com/ca/login وارد شده و سپس نام کاربری و رمز عبور پنل دامنه را وارد نمایید :

نحوه وارد شدن به کنترل پنل دامنه

در صورتی که اطلاعا خواسته شده را ندارید روی گزینه forget password کلیک کنید و سپس آدرس ایمیلی که در پورتال مشتریان نت آرام وارد کرده بودید را وارد نمایید :

فراموشی رمز عبور کنترل پنل دامنه

سپس به شما پیام An email has been sent to the e-mail address associated with this account. Please check your e-mail for further instructions نمایش داده می شود ، به ایمیل خو مراجعه کنید ، ایمیل جدیدی به شما حاوی لینک ریست رمز ارسال شده است با کلیک روی آن می توانید رمز دلخواه جدیدی را وارد سیستم نمایید :

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صفحه اصلی کنترل پنل بین المللی خود وارد می شوید ، برای مشاهده لیست دامنه و تغییر در تنظیمات دامنه و سرویس ها از منو بالا روی گزینه Products و سپس روی Domains کلیک کنید. در این صفحه لیست دامنه ها نمایش داده می شود این به این معنی است که هر تعداد دامنه توسط نت آرام خریداری کنید به این قسمت اضافه می شود ، با کلیک روی نام هر کدام از دامنه ها ، امکانات مدیریت آنها به شما نمایش داده می شود :

کنترل پنل مدیریت دامنه

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه ، اگر نظر یا سوالی در این مورد دارید حتما در قسمت دیدگاه های این صفحه برای ما ارسال کنید.

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند