راهنمای اتصال دامنه به وبلاگ ها به همراه لیست دی ان اس

اتصال دامنه به وبلاگ و لیست دی ان اس سایت های وبلاگدهی

این پست رو به اشتراک بگذارید

در این مقاله قصد داریم تا نحوه اتصال دامنه به وبلاگ تمام سرویس دهندگان وبلاگ را به شما آموزش دهیم ، شما می توانید نام سرویس دهنده وبلاگ خود را از این لیست پیدا کرده و سپس با توجه به نوع سرویس دهنده دامنه خود را به وبلاگ متصل کنید ، ما سعی کرده ایم که خیلی ساده و مفید توضیح دهیم ، به طور کلی لازم است ابتدا دی ان اس های دامنه خود را به سرویس دهنده وبلاگ خود متصل کنید و سپس دامنه را به پنل وبلاگ خود اضافه کنید ، در ادامه ما لیستی از تمام سرویس دهندگان وبلاگ را برای شما آماده کرده ایم.

اتصال دامنه به وبلاگ و لیست دی ان اس سایت های وبلاگدهی

چگونگی اتصال دامنه به وبلاگ :

پس از ثبت دامنه شما باید دی ان اس های دامنه را به سرویس دهنده مورد نظر تغییر دهید و سپس آن را در پنل مدیریت اضافه نمایید :

بلاگفا :

ns20.ouriran.net
ns21.ouriran.net

ابتدا دی ان اس های دامنه خود را تغییر دهید و پس از ورود به مدیریت بلاگفا از قسمت تنظیمات و دیگر امکانات کلیک کنید و سپس در سمت چپ روی گزینه اتصال دامنه به وبلاگ کلیک کنید ، مشخصات مدیریت را وارد کنید و روی گزینه درج اطلاعات دامنه جدید کلیک نمایید. اطلاعات بیشتر درباره راهنمای اتصال دامنه به بلاگفا

میهن بلاگ :

ns3.mihanblog.com
ns4.mihanblog.com

پس از تغییر دی ان اس های دامنه به میهن بلاگ ، به مدیریت وبلاگ خود وارد شده و روی گزینه تنظیمات کلیک کنید ، سپس در این صفحه در بخش تنظیمات دامین روی گزینه اتصال کلیک کنید ، مشخصات مدیریت دامنه را وارد کنید و سپس روی گزینه ثبت کلیک کنید. اطلاعات بیشتر درباره راهنمای اتصال دامنه به میهن بلاگ

رزبلاگ :

ns1.rozblog.com
ns2.rozblog.com

پس از اینکه دی ان اس های دامنه را به سرور رزبلاگ تغییر دادید ، به پنل مدیریت رزبلاگ خود مراجعه کرده و سپس از قسمت دیگر امکانات روی گزینه “اتصال دامنه به سایت” کلیک کنید ، مشخصات مدیریت دامنه را وارد کنید و روی دکمه اتصال دامنه کلیک کنید. اطلاعات بیشتر آموزش راهنمای اتصال دامنه به رزبلاگ

لوکس بلاگ :

ns1.loxblog.com
ns2.loxblog.com

پس از تغییر دی ان اس دامنه به لوکس بلاگ به پنل مدیریت وبلاگ خود وارد شوید و سپس روی گزینه اتصال دامنه به وبلاگ کلیک کرده و مشخصات مالکیت دامنه را وارد نمایید ، سپس روی گزینه “اتصال دامنه” کلیک کنید.

بلاگ اسکای :

ns1.blogsky.com
ns2.blogsky.com

 

پس از تغییر dns های دامنه به بلاگ اسکای به پنل مدیریت وبلاگ بلاگ اسکای خود وارد شده و سپس از بالا سمت چپ روی گزینه وبلاگ های من کلیک کنید ، سپس روی نام وبلاگ خود کلیک کرده و از سمت چپ روی گزینه “برنامه های جانبی” کلیک کرده و سپس در قسمت اتصال دامنه روی گزینه نصب برنامه کلیک کنید. سپس در سمت چپ شما گزینه اتصال دامنه فعال می شود ، روی گزینه افزودن دامنه جدید کلیک کنید و قسمت ساب دامنه را www وارد کنید و روی گزینه ثبت کلیک نمایید.

پارسی بلاگ

ns1.parsiblog.com
ns2.parsiblog.com

پس از تغییر dns دامنه خود به پارسی بلاگ ، به پنل پارسی بلاگ خود وارد شده و از قسمت خدمات رایگان روی گزینه اتصال دامنه کلیک کنید ، در قسمت دامنه مورد نظر ، نام دامنه جدید را وارد کنید و سپس روی گزینه اضافه کلیک نمایید.

بلاگ دات آی آر :

ns11.bayandns.ir
ns12.bayandns.ir

پس از تغییر dns ها به بیان دی ان اس ، به پنل مدیریت بلاگ دات آی مراجعه کرده و سپس از قسمت امکانات و ابزار ها روی گزینه دامنه اختصاصی کلیک کنید ، در این قسمت نام دامنه را وارد کنید و روی دکمه ادامه کلیک نمایید ، توجه داشته باشید این نوع خدمت رایگان نبوده و از قسمت امکانات اختیاری در پنل مدیریت وبلاگ خود می توانید آن را فعال نمایید.

آوا بلاگ :

dns1.avablog.ir
dns2.avablog.ir

پس از تغییر دی ان اس به آوابلاگ و ورود به پنل مدیریت وبلاگ خود روی گزینه اتصال دامنه کلیک کنید ، در این قسمت باید مشخصات دامنه خود را وارد نمایید.

ثامن بلاگ :

ns1.samenblog.com
ns2.samenblog.com

پس از تغییر دی ان اس دامنه به samenblog ، سپس شما باید یک ایمیل به info@samenblog.com با متن “باسلام لطفا دامنه example.com یا زیر دامنه subdomain.example.com را به وبلاگ blog.samenblog.com متصل کنید” ارسال کنید ، به جای example.com نام دامنه خود را ارسال کنید و به جای blog آدرس صحیح وبلاگ خود را وارد نمایید.

نیلو بلاگ :

ns1.niloblog.com
ns2.niloblog.com

پس از تغییر dns به نیلوبلاگ به پنل مدیریتخود وارد شوید و سپس از قسمت تنظیمات روی گزینه اتصال دامنه کلیک کنید ، مشخصات مالک را وارد نمایید تا دامنه متصل شود.
جوان بلاگ :

ns1.javanblog.net
ns2.javanblog.net

پس از تغییر دی ان اس های دامنه خود به جوان بلاگ از قسمت تنظیمات روی گزینه اتصال دامنه به وبلاگ کلیک کنید و سپس نام دامنه و تلفن مالک آن را وارد کنید و روی دکمه ثبت اطلاعات مربوط به دامنه کلیک نمایید.

در صورت تمایل می توانید از سرویس تبدیل وبلاگ به سایت نت آرام برای خرید آدرس جدید اقدام نمایید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشه ، منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم …

موارد بیشتر برای کاوش

2 نظر منتشر شده

  • سلام
    من میخام واسه وبلاگم تو بلاگر دامین بخرم و اینا رو میدونم که آی آر نمیشه مگه اینکه یه هاست بخری و از کنترل پنلش و …. و برای دات کام ها هم از سایت های واسطه استفاده کنیم…
    فقط سوالی که مطرح هست اینه که چون سرورهاش تو ایران فیلت رند اگه از دامین استفاده کنیم اونوقت تصاویر و قالب های پیش فرض بلاگر بدون استفاده از مسدودشکن ها بارگزاری میشن یا نه؟
    با احترام

      Avatar photo
    • با سلام و عرض ادب
      با تشکر از پیام شما
      ضمن عرض پوزش
      در مورد این سرویس دهنده به دلیل عدم محبوبیت آن در ایران ، بنده اطلاعی ندارم.

      موفق باشید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند