اطلاع از حجم مصرف شده هاست توسط Disk Usage سی پنل + ویدیو

چگونگی مشاهده حجم مصرف شده هاست

این پست رو به اشتراک بگذارید

Disk Usage چیست ؟ ابزار Disk Usage سی پنل نمایش دهنده میزان حجم مصرف شده هاست شما می باشد ، با استفاده از این قسمت می توانید اطلاعات دقیقی از فضا اشغال شده هر پوشه و پوشه های زیر مجموعه های آن را به دست آورید و با این اطلاعات حجم هاست خود را مدیریت کنید ، این صفحه شامل حجم دیتابیس نیز می شود ، هرچند ممکن است در محاسبات سی پنل حجم مصرف شده هاست کمی اختلاف نیز وجود داشته باشد.

چگونگی مشاهده حجم مصرف شده هاست

فیلم آموزشی مشاهده حجم مصرف شده هاست :

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

آموزش متنی :

پس از وارد شدن به سی پنل از زبانه Files روی گزینه Disk Usage کلیک کنید :

مشاهده فضا اشغال شده هاست توجه کنید که حجم پوشه های نمایش داده شامل پوشه های زیر مجموعه آن نیز می شود :

گزارش مصرف هاست منظور از :

Files in home directory : فایل های داخل پوشه home شما می باشد ، فایل های قبل از public_html

Files in hidden subdirectories : فایل های داخل پوشه های مخفی می باشد ، پوشه هایی که با . شروع می شوند ( معمولا پوشه سطل زباله سی پنل است Trash )

Other Usage : معمولا میزان حجم فایل های را نمایش می دهد که در اکانت ما موجود هستند اما ما owner آنها نیستیم ، اگر فضای زیادی در این قسمت اشغال شده است با پشتیبان هاست خود تمایش بگیرید.

در زیر صفحه نیز می توانید حجم اشغال شده هریک از پوشه های هاست را مشاهده کنید با این تفاوت که امکان مشاهده زیر پوشه های آن نیز وجود دارد :

مشاهده فضا مصرف شده هاست

امیدواریم این آموزش برای شما کاربردی بوده باشه ، لطفا اگر نظر یا مشکلی در این مورد داشتید آن را در قسمت دیدگاه های وب سایت به اشتراک بگذارید.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

موارد بیشتر برای کاوش

2 نظر منتشر شده

  • ممنون داداش

      Avatar photo
    • درود بر شما محمد جان خواهش می کنم

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند