انتخاب پوسته وردپرس ، قسمت اول

پیدا کردن پوسته وردپرس

این پست رو به اشتراک بگذارید

در نوزده جلسه دوره آموزشی وردپرس قبل منو ها و امکانات پیشخوان وردپرس را آموزش دادیم ، از این پس قصد داریم انواع وب سایت ها را با سیستم وردپرس راه اندازی کنیم ، اصلی ترین کاری که باید انجام بدهیم ، انتخاب پوسته است ، ما قبلا در جلسه ششم در مورد پوسته وردپرس توضیح دادیم ، اگر شما کاربر عزیز تمایل دارید تا سایر جلسات دوره آموزشی وردپرس نت آرام را مطالعه نمایید ، لطفا به صفحه لیست آموزش های وردپرس وارد بشوید.

پیدا کردن پوسته وردپرس

نحوه پیدا کردن پوسته وردپرس :

تا سال 2014 تعداد سایت های وردپرسی به 74 میلیون سایت رسیده است ، هسته قدرتمند وردپرس باعث شده تا بسیاری از شرکت های طراح وب ، با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ، وب سایت های مشتریان خود را راه اندازی کنند ، وردپرس حدود 43 هزار افزونه و ده ها هزار قالب متنوع با کاربرد های مختلف تا سال 2014 داشته است ، که بصورت رایگان یا غیر رایگان در اختیار کاربران قرار داده می شود ، ما در ادامه قصد داریم تا نحوه پیدا کردن یک پوسته مناسب با موضوع سایت و سلیقه خود را به شما آموزش بدهیم.

انواع قالب در وردپرس :

دو نوع قالب رئالیسم و فلت در اینترنت موجود است. تفاوت رئالیسم و فلت در استفاده از تصاویر در قالب است ، در قالب رئالیسم بیشتر از تصاویر واقعی با جزئیات بیشتر استفاده می شود و تصاویر ممکن است سه بعدی باشد ، برای مثال عکس یک پیراهن با تمام جزئییات آن در سایت قرار می گیرد ، اما در فلت ، سادگی ، دو بعدی رعایت می شود ، مثلا رنگ پیراهن یک رنگ ساده سبز است ، در دو سه سال اخیر قالب های فلت خیلی محبوب شده اند ، طوری که کمتر سایتی پیدا می کنید که از قالب فلت استفاده نکند ، از ویژگی های طرح و قالب فلت می توان به سرعت بیشتر بارگذاری صفحه ، راحتی در واکنش گرایی ( ریسپانسیو ) ، سادگی کار با قالب کاربر و خسته نشدن کاربر در هنگام کار با سایت شما اشاره کرد.

برخی ویژگی هایی که لازم است پوسته وردپرس که پیدا می کنیم داشته باشد :

امکان شخصی سازی توسط پنل مدیریت : از حدود دو سه سال قبل تقریبا تمام قالب های جدید وردپرس یک گزینه مدیریت قالب در وردپرس شما اضافه می کنند ، توسط این پنل شما می توانید بسیاری از تنظیمات قالب ، شامل رنگ بندی ها ، آیکون ها ، محل قرار گیری لوگو ، تنظیم نوشته از راست به چپ یا بر عکس ، شخصی سازی در استایل ها و … را به راحتی انجام بدهید.

واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن : امروزه بسیاری از کاربران از گوشی هوشمند ، تبلت و یا انواع دیوایز ها کوچک یا بزرگ استفاده می کنند ، منظور از واکنش گرا بودن قالب این است که قالب شما بتواند در تمام این دستگاه ها به درستی نمایش داده شود ، در واقع خود را با توجه به اندازه صفحه یا همان رزولوشن دستگاه کاربر شما تطبیق بدهد ، چنانچه شما این استاندارد را رعایت نکنید بسیاری از کاربران خود را از دست خواهید داد ، امروزه یکی از روش های افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو نیز همین ویژگی است.

کد نویسی استاندارد : سعی کنید تا قالب هایی را پیدا کنید که کد نویسی استانداردی داشته باشند ، اگر شما قالب هایی که محبوبیت زیادی در اینترنت دارند را دانلود کنید مطمئنا کدنویسی استانداردی دارند ، شما می توانید پس از نصب و راه اندازی پوسته در هاست ، استاندارد کد نویسی را توسط سایت w3 validator بررسی نمایید.

بررسی بازخورد کاربران : شما می توانید نظرات کاربران از تجربه استفاده از قالب مورد نظر خود را بررسی کنید ، معمولا کاربران مشکلات کار با قالب را در قسمت دیدگاه های سایت ارسال می کنند.

مرتبط با موضوع سایت : سعی کنید ، قالبی پیدا کنید که مرتبط با موضوع سایت شما باشد ، برای مثال برای یک سایت تعمیر موبایل ، قالب عاشقانه نصب نکنید ! این می تواند باعث عدم اعتماد کاربر به کسب و کار شما شود ، قالبی پیدا کنید و طوری آن را شخصی سازی کنید که کاربر متوجه شود که شما یک متخصص در آن کار هستید.

در جلسه دوم به بعد ما نحوه ما انواع پوسته وردپرس را در اینترنت را پیدا خواهیم کرد و هر کدام را تست خواهیم کرد ، منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم …

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند