دوره رایگان وردپرس جلسه هفتم

دوره رایگان وردپرس قسمت 7

این پست رو به اشتراک بگذارید

در جلسه های قبل نحوه کار با نوشته ها و برگه ها و رسانه ها و دیدگاه ها و نصب پوسته ها را توضیح دادیم ، در دوره رایگان وردپرس ما قصد داریم تا تمامی امکانات وردپرس را در چند قسمت به طور کامل برای کاربران عزیز توضیح بدهیم ، در این قسمت نیز نحوه مدیریت پوسته ها و افزونه ها را آموزش می دهیم ، اگر شما کاربر عزیز تمایل دارید تا سایر قسمت های آموزشی دوره رایگان وردپرس را مطالعه نمایید ، به صفحه لیست آموزش های وردپرس مراجعه نمایید.

دوره رایگان وردپرس قسمت 7

در قسمت هفتم دوره رایگان وردپرس یاد خواهید گرفت :

  • مدیریت پوسته ها در وردپرس
  • مدیریت افزونه ها در وردپرس

مدیریت پوسته ها در وردپرس :

در جلسه قبل نحوه نصب پوسته را توضیح دادیم ، پس از نصب ، ممکن است پوسته شما برای کارکرد صحیح برخی افزونه ها را به شما معرفی کند ، همچنین معمولا قالب های وردپرس یک منو جدید مدیریتی به پیشخوان شما اضافه می کنند که می توانید تنظیمات پوسته خود را بر اساس سلیقه خود تغییر بدهید. اگر شما تمایل داشته باشید پوسته فعلی را حذف کنید و پوسته دیگری را جایگزین نمایید در منو نمایش پوسته ها کلیک کنید و سپس پوسته جدید را نصب نمایید ، سپس با مراجعه به همین صفحه با کلیک روی پوسته قبلی می توانید آن را حذف نمایید. همچنین با کلیک روی هرکدام از پوسته ها در لیست می توانید پیش نمایش آنها را مشاهده نمایید.

مدیریت افزونه ها در وردپرس:

افزونه وردپرس چیست ؟ در حالت پیش فرض امکانات زیادی ندارد ، اما هسته قدرتمند وردپرس از اضافه کردن قابلیت های جدید پشتیبانی می کند ، بیش از 43 هزار افزونه برای وردپرس طراحی شده است که هر کدام از آنها قابلیت های خاصی به سیستم شما اضافه می کنند.

برای مشاهده لیست افزونه های وردپرس در پشخوان وردپرس در قسمت افزونه ها روی >>> افزونه های نصب شده کلیک کنید ، در این صفحه لیست افزونه ها به شما نمایش داده می شود ، شما می توانید آنها را فعال ، غیر فعال یا حذف نمایید. برای نصب افزونه جدید در وردپرس ، در بالا همین صفحه روی گزینه افزودن کلیک کنید ، برخی از افزونه های محبوب برای شما نمایش داده می شود که با کلیک روی دکمه install این افزونه ها قابل نصب هستند ، با کلیک روی گزینه بارگذاری افزونه می توانید افزونه خود را آپلود کنید ، برای پیدا کردن افزونه وردپرس می توانید از سایت رسمی وردپرس فایل افزونه را دانلود یا کلمه ” افزونه وردپرس”  را در اینترنت جستجو نمایید پس از بارگذاری برای فعال کردن افزونه جدید روی گزینه فعال کردن افزونه کلیک کنید ، اگر افزونه شما ناقص بود و سایت شما با صفحه سفید مواجه شد از آموزش خلاص شدن از شر صفحه سفید در وردپرس استفاده نمایید ، اگر حجم افزونه شما بیشتر از حجم مجاز آپلود وردپرسی شما بود این مشکل از محدودیت در هاست شما است که می توانید از پشتیبانی هاستینگ خود پیگیری نمایید.

جلسه هفتم دوره رایگان وردپرس نیز به پایان رسید ، لطفا در صورتی که نظر یا مشکلی در این مورد دارید ، در پایین همین صفحه آن را برای ما ارسال نمایید.

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند