رفع خطا Check php for ini_set disabled در فایروال csf

خطا Check php for ini_set disabled در csf

این پست رو به اشتراک بگذارید

قبلا چندین مطلب در مورد رفع خطا های فایروال csf ارسال کرده ایم ، در این پست نیز قصد داریم تا نحوه رفع مشکل خطا Check php for ini_set disabled در CSF را به همراه علت آن به شما توضیح دهیم ، این خطا که در قسمت Check Server Security افرونه csf نمایش داده می شود مربوط به php سرور است. این امکان php که از طرفی کاربردی است و از طرفی ضعف امنیتی ایجاد می کند. توسط این امکان کاربر می تواند تنظیمات php.ini خود را به راحتی تغییر دهد. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید خطا Check php for ini_set disabled را رفع نمایید. توجه داشته باشید اگر شما سرور اشتراکی دارید ممکن است غیر فعال کردن ini_set مشکلاتی برای کاربران شما ایجاد کند.

خطا Check php for ini_set disabled در csf

رفع خطا Check php for ini_set disabled در SSH :

پس از وارد شدن به محیط SSH خود دستور زیر را وارد کنید

php --ini

سپس در قسمت Loaded Configuration File: مسیر php.ini شما نوشته شده است ، برای مثال /usr/local//lib/php.ini آن را به وسیله nano ویرایش نمایید :

nano /usr/local/php56/lib/php.ini

در صورتی که nano را نصب نکرده اید :

yum install nano

سپس به دنبال کلمه زیر باشید :

disable_functions =

و به آن مقدار زیر را اضافه کنید

ini_set

در صورتی که از suhosin استفاده می کنید در مقدار زیر نیز آن را وارد کنید :

suhosin.executor.func.blacklist

اگر نمی توانید این مقادیر را پیدا کنید از کلید ctrl +w برای جستجو استفاده کنید. در صورت اعمال تغییرات برای ذخیره کلید های ctrl + x را فشار دهید و سپس y و سپس enter کنید.
جهت اعمال تغییرات باید یک بار وب سرور خود را ری استارت نمایید :

service httpd restart

مشکل خطا رفع شد. همچنین اگر قادر به تغییرات بالا نبودید می توانید از خدمات مدیریت سرور نت آرام برای رفع مشکل خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید از آنجایی که csf فایل php.ini با مسیر پیش فرض را بررسی می کند در صورت عدم رفع می توانید در فایل php.ini قدیمی خود نیز این موارد را اضافه نمایید.
امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد ، اگر نظری در مورد این آموزش دارید آن را زیر همین صفحه برای ما ارسال نمایید.

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند