محدود کردن تعداد کاراکتر نظرات وردپرس

این پست رو به اشتراک بگذارید

نظرات وردپرس کاربران را تشویق می کند تا در مورد موضوع خاصی بحث کنند ، با این حال برخی از نظرات بیش از حد طولانی می شوند یا حتی بسیار کوتاه هستند ، در این مقاله آموزش محدود کردن تعداد کاراکتر نظرات وردپرس به طوری که می توانید حداقل تعداد کارکتر در نظرات و حداکثر تعداد کاراکتر در نظرات را مشخص کنید.

محدود کردن تعداد کاراکتر نظرات وردپرس چرا باید تعداد حروف در نظرات وردپرس را محدود کنیم ؟

از نظر ما بهترین نظرات ، نظراتی هستند که بالای 15 کاراکتر تا 5000 کاراکتر است. به این دلیل 15 کاراکتر را پیشنهاد می کنیم چون بسیاری از کاربران فقط تشکر می کنند. اما توجه کنید که در اغلب موارد نویسنده قصد دریافت یک بک لینک برای وب سایت خود است ، بسیاری از روبات های اسپمر نیز تبلیغات خود را از طریق نظرات وردپرس ارسال می کنند ، شما با محدود کردن تعداد کاراکتر نظرات وردپرس در واقع کیفیت های نظرات خود را بالا می برید.

دو راه حل برای برای محدود کردن تعداد حروف در نظرات وردپرس وجود دارد ، از طریق نصب پلاگین یا ویرایش کد ساده در فایل functions.php

روش اول : محدود کردن تعداد کاراکتر نظرات وردپرس با نصب افزونه

بهترین پیشنهاد ما به شما افزونه Control Comment Length می باشد که متاسفانه از وردپرس حذف شده است که خود دلیل آن را نمی دانیم اما در صورتی که آن را پیدا کردید می توانید مانند تصویر زیر آن را فعال کنید. همچنین افزونه Minimum Comment Length و Greg’s Comment Length Limiter نیز در این مورد کاربرد دارد. پس از نصب و فعال سازی Control Comment Length از قسمت تنظیمات ، روی گزینه Control Comment Length  کلیک کنید.

محدود کردن تعداد کارکتر نظرات

این افزونه به دو زبان انگلیسی و آلمانی نوشته شده است ، شما می توانید قسمت Minimum و maximum را خود تنظیم نمایید. پیشنهاد ما برای کمترین 60 کاراکتر ( در صورت نیاز به دیدگاه های تشکر 15 کارکتر ) و حداکثر 5000 کاراکتر می باشد. همچنین در این صفحه شما می توانید پیام اخطار را نیز تنظیم کنید تا در صورت کمتر شدن یا بیشتر شدن نظر به کاربر اطلاع داده شود.

روش دوم : محدود کردن تعداد حروف در نظرات وردپرس با ویرایش فایل functions.php :

شما می توانید کد ساده زیر را به فایل functions.php قالب خود اضافه کنید و کاراکتر های نظرات وردپرس خود را محدود کنید.

add_filter( 'preprocess_comment', 'wpb_preprocess_comment' );
function wpb_preprocess_comment($comment) {
if ( strlen( $comment[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"]['comment_content'] ) > 5000 ) {
wp_die('Comment is too long. Please keep your comment under 5000 characters.');
}
if ( strlen( $comment['comment_content'] ) < 60 ) {
wp_die('Comment is too short. Please use at least 60 characters.');
}
return $comment;
}

در صورت بیشتر بودن کاربر با پیام : Comment is too long. Please keep your comment under 5000 characters و در صورت کمتر بودن کاربر با پیام Comment is too short. Please use at least 60 characters مشاهده می نماید که البته می توانید این پیام ها را تغییر دهید.

ما امیدواریم این مقاله برای محدود کردن تعداد کاراکتر نظرات وردپرس شما را کمک کرده باشه ، همچنین ما قبلا دو مقاله حذف آدرس سایت از نظرات وردپرس و Nofollow کردن نظرات وردپرس را برای جلوگیری از اسپم ارسال کرده ایم ، در صورتی که نظر یا مشکلی در این مورد دارید آن را در دیدگاه های سایت ارسال کنید.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند