چگونگی شارژ اکانت نمایندگی دامنه ؟

نحوه شارژ اکانت نمایندگی دامنه

این پست رو به اشتراک بگذارید

در صورتی که شما یک اکانت نمایندگی دامنه از نت آرام داشته باشید ، شما می توانید به طور آنلاین اکانت خود را شارژ کنید و پس از پرداخت به صورت خودکار اکانت شما شارژ خواهد شد. برای شارژ اکانت نمایندگی خود به پنل خود وارد شوید و سپس از منو Finance روی Balance ایستاده و سپس روی گزینه Overview کلیک کنید :

نحوه شارژ اکانت نمایندگی دامنه

سپس در این صفحه لیست صورتحساب های پرداخت شده و پرداخت نشده شما نمایش داده می شود ، در سمت چپ کادر بنفش می توانید موجودی حساب کاربری خود را مشاهده کنید :

گزینه افزایش موجودی اکانت

سپس مانند تصویر زیر در قسمت Amount مبلغ را به ریال وارد کنید و در قسمت Payment method روی گزینه “پرداخت آنلاین” کلیک کنید و بر روی دکمه Deposit کلیک کنید تا وارد صفحه پرداخت شوید :

 

 

 

وارد کردن مبلغ شارژ و درگاه پرداخت

سپس در این صفحه شما باید روی گزینه Start payment کلیک کنید تا صورتحساب در پورتال مشتریان نت آرام برای شما نمایش داده شود :

پرداخت صورتحساب در پورتال نت آرام

روی پرداخت آنلاین کلیک کرده و سپس بر روی دکمه همینک پرداخت کنید کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید ، مشخصات کارت خود را وارد کنید ، اطلاعاتی که باید وارد کنید شامل شماره کارت ، رمز دوم اینترنتی ، شماره CVV و تاریخ انقضا می باشد. با پرداخت صورتحساب به طور خودکار اکانت نمایندگی دامنه شما شارژ می شود و شما می توانید نسبت به ثبت دامنه جدید اقدام فرمایید. توجه داشته باشید صورتحساب ایجاد شده در اکانت شما در پورتال مشتریان شما ایجاد می شود بنابراین می توانید با مراجعه مجدد آن را پرداخت کنید و یا از موجودی پورتال خود برای پرداخت صورتحساب خود استفاده نمایید.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشه ، لطفا در صورتی که نظر یا مشکلی در این مورد دارید آن را در قسمت نظرات همین صفحه ارسال نمایید.

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند