نحوه نصب پلاگین CustomBuild 2.0 در دایرکت ادمین
نحوه ارتقا custombuild دایرکت ادمین به نسخه 2
۱۶ آبان ۱۳۹۴sync و تنظیم تاریخ و ساعت سرور دایرکت ادمین
۱۴ آبان ۱۳۹۴دیدگاهها (۶)
دیدگاههای تاییدشده و پاسخهای تیم نتآرام
Eh3an
سلام
بهترین تنظیمات در این پلاگین برای php چی هست؟!
من نسخه 7 رو هم می خوام رو php2_release انتخاب کنم ، بهترین تنظیمات چی می تونه باشه!؟
مصطفی جانقربان
نویسنده مقالهسلام
توصیه نمی کنیم این نسخه را نصب کنید. نسخه های جدید ممکن است باگ ها زیادی داشته باشند و با سیستم های مدیریت محتوا ناسازگاری داشته باشند.
اما در هر صورت php 7 در CustomBuild 2.0 پشتیبانی شده است.
موفق باشید
داود
سلام واقعا احسنت به سایت شما
فوق العاده هستید
من کاستوم بیلد 2 رو نصب کردم (از طریق اس اس اچ) و کانفیگش هم کردم و تنظیمات کامل انجام شده و خلاصه اینکه بدون مشکل سایت داره کار میکنه
این پلاگین رو نصب کنم تنظیمات یا کانفیگ پیش فرض نمیشه؟ چیزی خراب نمیشه یا عوض شه؟
چون بابت ارتقا به ورژن 2 هزینه کردم دوباره هزینه نکنم
ممنون میشم جواب بدید
مصطفی جانقربان
نویسنده مقالهبا سلام و احترام
خیر مشکلی ایجاد نمی شود ، این پلاگین در واقع کار همان دستورات custombuild را انجام می دهد.
موفق باشید
رضا
سلام
من custombuild رو نصب کردم. الان سایت هام بالا نمیاد. دایرکت ادمین باز میشه اما هیچ کدوم از سایت ها بالا نمیاد. مشکل چی می تونه باشه؟
ضمن اینکه قبلا که ip سرور رو توی مرورگر میزدم پیغام apach functionally normally رو می زد اما الان اونم unable to connect می زنه.
مشکل از چیه؟
مصطفی جانقربان
نویسنده مقالهبا سلام و عرض ادب
شرایط هر سروری متفاوت است و امکان تشخیص مشکل وجود ندارد.
یک بار با دستور زیر آپاچی را ری استارت کنید :
service httpd restart
در صورت عدم رفع مشکل : فایل error_log آپاچی خود را بررسی کنید.
https://help.directadmin.com/item.php?id=11
در هنگام build به پیام ها و خطا ها توجه کنید و برای رفع مشکل از آنها استفاده نمایید.
در صورت عدم رفع مشکل از خدمات مدیریت سرور نت آرام استفاده نمایید :
https://www.netaram.com/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%81%d9%86%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1/
موفق باشید




