نحوه ارتقا custombuild دایرکت ادمین به نسخه 2
cd /usr/local/directadmin
mv custombuild custombuild_1.x
wget -O custombuild.tar.gz http://files.directadmin.com/services/custombuild/2.0/custombuild.tar.gz
tar xvzf custombuild.tar.gz
cd custombuild
./build
./build all d
./build rewrite_confs
cd /usr/local/directadmin
mv custombuild custombuild2
mv custombuild_1.x custombuild
rm -rf custombuild2
./build
Comodo WAF فایروال ModSecurity دایرکت ادمین
۱۷ آبان ۱۳۹۴دیدگاهها (۲)
دیدگاههای تاییدشده و پاسخهای تیم نتآرام
داود
ارتقا دادم ، همه چی پیش فرض شد ، خلاصه سایت دچار مشکل شد و همه چی رو کد نشون میداد
اشکال از خودم چون مبتدی بودم نمیدوتسم باید چیکار کنم ، ولی طوری نیست یه تجربه بود
اگر من دانگرید کنم توی اون دستور ، همه چی بر گرده به ورژن قبلی درست میشه؟ یا بر میگرده به ورژن قبلی ولی دوباره با تنظمیات پیش فرض؟
مصطفی جانقربان
نویسنده مقالهبا سلام و احترام
آیا شما دستور ./build all d را وارد کرده اید ؟ اگر بله ممکن است به دلیل تنظیمات اشتباه در options.conf با مشکل مواجه شده باشید.
در هر صورت به ورژن قبل دانگیرد کنید و یک بار دیگر عملیات های زیر را انجام دهید تا پکیج ها به نسخه های قبل دانگرید شوند.
./build all d
و
./build rewrite_confs
موفق باشید


