خرید هاست و دامین حرفه ای – قیمت ارزان امکانات نامحدود ، تحویل آنی

این پست رو به اشتراک بگذارید

خرید هاست و دامین ارزان

پیشنیاز راه اندازی وب سایت هاست و دامین می باشد. دامین همان نام اینترنتی وب سایت است که آن را در اختیار مشتریان یا بازدیدکنندگان خود می گذارید. برای مثال netaram.com یک دامین اینترنتی است. دامنه از دو قسمت نام دامنه و پسوند دامنه تشکیل شده است. نام دامنه همان نام تجاری یا انتخابی شما می باشد. مانند netaram . قسمت بعدی آن نیز پسوند دامنه است ، برای مثال .com یا .ir . این امکان وجود دارد که همزمان چند پسوند دامنه خریداری کرد و آن را به هاست اضافه کرد تا از هر چند دامنه وب سایت اصلی باز شود. دامنه تنها یک آدرس است و بدون خرید هاست امکان استفاده آن به عنوان یک سایت وجود ندارد. البته امکان اتصال دامنه به سرویس های وبلاگ بدون خرید هاست وجود دارد اما محدودیت های وبلاگ بسیار زیاد و همچنین امکانات آن بسیار محدود می باشد که معمولا در آنها تبلیغات اجباری نیز وجود دارد. هاست همان فضا سایت است ، در هاست می توانید مطالب ، عکس ها ، فایل ها ، آهنگ ها و غیره را آپلود کنید و سپس از آنها در وب سایت خود استفاده کنید. در واقع هاست درست مانند یک درایو کامپیوتر با ظرفیت مشخص می باشد که تمام فایل های سایت شما در هاست آپلود می شود. بنابراین بدون خرید هاست و دامین نمی توان یک سایت داشت و لازمه داشتن یک وب سایت خرید این دو مورد می باشد.

هاستینگ برتر

چرا ما را انتخاب کنید

تضمین آپتایم 99%

تضمین حداقل پایداری 99% نشان از کیفیت سرویس دارد.

ایمن و مطمئن

با استفاده از فایروال های imunify360 و CSF امنیت سرور ها را کنترل می کنیم

پشتیبانی و مانیتورینگ

با استفاده از پیشرفته ترین ابزار های مانیتورینگ پایداری سرور ها را کنترل و در هر لحظه

قیمت پلان های هاست لینوکس ایران

انتخاب بهترین پلان

pricing image
حجم دیسک
NVME برای سرعت بهتر
ترافیک ماهانه
تعداد پارک دامین
پشتیبانی از 2 سایت
گواهی SSL رایگان
کنترل پنل
آنتی ویروس و شلر
وب سرور
سیستم عامل
امکان نسخه دلخواه PHP
نصب خودکار وردپرس
ریست هاست توسط کاربر
پشتیبان گیری در پنل کاربر
ریستور بک آپ توسط کاربر
مدیریت PHP EXTENSION
پشتیبانی از Laravel
پشتیبانی از Ioncube
پشتیبانی از Sourcegardin
پشتیبانی از SOAP
ریستور بک آپ توسط کاربر
قابلیت Ls Cache
ریستور بک آپ توسط کاربر
تغییر دامنه اصلی توسط کاربر
تعداد اکانت ایمیل
تعداد دیتابیس و حجم
تعداد ساب دامین
تعداد اکانت FTP
ادان دامین
پشتیبانی از PHP7
پشتیبانی از PHP8
پشتیبانی از HTML/CSS
پشتیبان گیری از هاست
پشتیبانی از SSL
عملکرد بهینه
قابلیت ارتقا
پایداری بالا

ما پیشنهاد می دهیم

ویژگی های گنجانده شده

فناوری های جدید سخت افزاری و نرم افزاری

استفاده از درایو های NVME ، رم های DDR4 و همچنین نرم افزار های محبوبی مانند وب سرور لایت اسپید ، فناوری LS CACHE ، قرار گیری تجهیزات در دیتاسنتر معتبر با لینک پرسرعت و پایدار و همچنین بهترین نرم افزار های امنیتی ، باعث افزایش پایداری و عملکرد وب سایت شما خواهند شد.

وب سرور فوق سریع لایت اسپید

خدمات هاست لینوکس ایران ما دارای LiteSpeed از پیش نصب شده و از پیش پیکربندی شده است تا بهترین عملکرد را داشته باشید. لایت اسپید تا 11 برابر سریعتر از Apache و تا 6 برابر سریعتر از NGINX است! در واقع، سرورهای توربو ما، در مقایسه با راه‌حل‌های میزبانی سنتی، تا 20 برابر سریع‌تر بارگذاری صفحه انجام می‌دهند.

کنترل پنل سی پنل

سی پنل مطمئن ترین ومحبوب ترین بستر مدیریت سرور و سایت را ارائه می دهد. پلتفرم خودکار و قابل تنظیم cPanel با مجموعه ای از ویژگی های غنی، به مشتریان این امکان را می دهد تا بر رشد کسب و کار خود تمرکز کنند. توسط سی پنل به راحتی می توانید فایل ها دیتابیس و ایمیل های وبسایت خود را مدیریت نمایید.

انتخابگر PHP

افزایش سازگاری با سیستم مدیریت محتوا و افزونه های آن ، امکان تغییر نسخه دلخواه php به راحتی تنها یا یک کلیک از بین نسخه های 5.6,7.0,7.1,7.2,7.3,7.4,8.0,8.1 و همچنین با قابلیت مدیریت افزونه های پی اچ پی تنها با چند کلیک اکستنشن های PHP را فعال / غیر فعال نمایید.

نصب خودکار سیستم مدیریت محتوا

نرم افزار Softaculous نصب کننده خودکار پیشرو است که دارای 382 اسکریپت عالی و حدود 1115 کلاس PHP است. بسیاری از اسکریپت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار را به راحتی با چند کلیک بدون نیاز به آپلود فایل ها و ساخت دیتابیس و انجام مراحل نصب می توانید در هاست لینوکس ایران خود نصب نمایید.

آنتی ویروس Imunify360

آنتی ویروس، فایروال، WAF، لایه امنیتی PHP، مدیریت پچ، شهرت دامنه با رابط کاربری آسان و اتوماسیون پیشرفته در سرور های هاست لینوکس نت آرام نصب شده است.

سوالات متداول

پایداری و کیفیت بالا خدمات میزبانی وب را در نت آرام تجربه کنید

چرا به نت آرام اعتماد کنم ؟
  • سابقه درخشان 7 ساله در نماد اعتماد الکترونیک
  • شرکت ثبت شده نوآوران میزبانی هوشمند با شماره ثبت 576923
  • دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
  • دارای جواز کسب کشوری از اتحادیه کسب و کار های مجازی
  • دارای نماد اتحادیه کسب و کار های مجازی
  • دارای نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ از ارشاد اسلامی
  • دارای گواهی احکام تجارت و کسب و کار
  • عضو انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی
نحوه رسیدگی به درخواست های پشتیبانی را توضیح دهید ؟

تمام سرور های میزبانی وب نت آرام به طور 24 ساعته تحت نظر سیستم های مانیتورینگ می باشند و چنانچه اختلالی در سرویس ایجاد شود که مربوط به خدمات نت آرام باشد ، در اولین فرصت بدون نیاز به گزارش کاربر پیگیری و رفع خواهند شد ، آنچه برای نت آرام اهمیت زیادی دارد ، عملکرد ، نگهداری و مدیریت صحیح سرور ها می باشد تا کمترین اختلال متوجه کاربران شود ، درخواست های کاربران در نت آرام اولویت بندی می شود و در صورتی که مشکل شبکه ایجاد شود با بیشترین اهمیت حتی خارج از ساعات اداری پیگیری می شود ، تلاش شده است سایر درخواست ها با اهمیت کمتر از مشکل فنی شبکه با سرعت بالا پیگیری شود.

کدام اطلاعات هاست قبلی من به سرور های نت آرام منتقل می شود ؟

در صورتی که کنترل پنل قبلی هاست لینوکس شما سی پنل باشد ، ما تمام اطلاعات هاست شامل فایل ها ، دیتابیس ها ، اکانت های ایمیل و محتوا ایمیل ها و … را به طور کامل به سرور های جدید منتقل می کنیم و کوچکترین تغییری در سایت شما ایجاد نخواهد شد ، برای سایر کنترل پنل ها لطفا با بخش پشتیبانی نت آرام تماس بگیرید.

هزینه و نحوه انتقال هاست لینوکس از سایر شرکت ها به نت آرام چگونه است ؟

پس از خرید سرویس ، در یک تیکت پشتیبانی نام کاربری و رمز عبور پنل هاست خود را برای ما ارسال نمایید تا کمتر از 24 ساعت آن را به سرور های نت آرام منتقل کنیم ، هزینه انتقال تا 2 گیگابایت در صورتی که کنترل پنل قبلی شما سی پنل باشد رایگان است ، هزینه انتقال سایر سایت ها با فضای بیشتر از 2 گیگابایت و یا کنترل پنل دایرکت ادمین 20 هزار تومان می باشد.

هاست لینوکس آلمان

میزبانی در دیتاسنتر HETZNER آلمان

هاست لینوکس فرانسه

میزبانی در دیتاسنتر OVH فرانسه

پرچم ایران

هاست ویندوز ایران

میزبانی در دیتاسنتر ParsOnline ایران

هاست وردپرس

بهینه شده و قدرت پردازشی بیشتر

فضای پشتیبان

فضای بک آپ برای وب سایت شما

هاست Node JS

نصب پروژه node js با چند کلیک

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند