استخراج فایل های full backup سی پنل + ویدیو

استخراج فایل های full backup سی پنل

این پست رو به اشتراک بگذارید

گاهی اوقات در زمان بروزرسانی وب سایت ها ما ممکن است تغییری ایجاد کنیم که منجر به از کار افتادن قسمتی از سایت شود و ممکن است بک آپ آن قسمت را نداشته باشیم و فقط یک full backup داشته باشیم ، همانطور که قبلا گفتیم full backup سی پنل توسط کاربر قابل ریستور نیست و حتی اگر این امکان وجود داشت ممکن است فول بک آپ ما قدیمی باشد و ما فقط نیاز به یک فایل آن داشته باشیم ، یا نیاز داشته باشیم تنها دیتابیس آن را ریستور کنیم ، بنابراین در این مقاله قصد داریم آموزش استخراج فایل های full backup سی پنل را برای شما ارسال کنیم.

 

استخراج فایل های full backup سی پنل

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

برای استخراج فایل های full backup سی پنل و استفاده از قسمت های مورد نیاز آن ابتدا باید extract کنید ، سعی کنید ابتدا فول بک آپ را به یه پوشه دیگر منتقل کنید که فایل دیگری وجود نداشته باشد و سپس اقدام به اکسترکت آن کنید.

اکسترکت کردن فول بک آپ

بعد از extract شدن بک آپ یک پوشه مانند نام بک آپ شما ایجاد می شود که باز کردن آن تعداد زیادی پوشه مشاهده می کنید ، برای پیدا کردن فایل های هاست خود باید به پوشه homedir وارد شوید و در آنجا public_html را مشاهده خواهید کرد :

پیدا کردن فایل ها در فول بک آپ

همچنین برای پیدا کردن دیتابیس های وب سایت خود روی پوشه mysql کلیک کنید ، دیتابیس شما با فرمت sql می باشد که می توانید آنها را توسط phpmyadmin ایمپورت کنید.

پیدا کردن دیتابیس ها در full backupبر اساس نیاز های دیگر خود می توانید از پوشه ها و فایل های دیگر موجود در بک آپ استفاده نمایید.

امیدواریم این مقاله کوچک برای شما مفید بوده باشه ، اگر مشکل یا نظری در مورد مقاله استخراج فول بک آپ سی پنل دارید حتما آن را در دیدگاه های همین مقاله ارسال فرمایید.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

موارد بیشتر برای کاوش

4 نظر منتشر شده

  • عالی بود

      Avatar photo
    • با سلام و احترام
      خواهش می کنم.

  • سلام و درورد واقعا این آموزشتون عالی بودش مخصوصا این قسمتی که دیتابیس رو مشخص کردین که طرف بتوند وارد هاستینگ میشود پیدا کند و بعدخودش بتواند بیاید توی پی اچ پی مای ادمین اتیچ کند. این دیتابیس رو.
    دوستان گرامی موفق وپیروزباشید

  • Avatar photo
  • سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که مورد پسند واقع شد . تشکر فراوارن از شما
    پیروز و سلامت باشید

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند