رفع خطا Combine images using CSS sprites در Gtmetrix

این پست رو به اشتراک بگذارید

در این مقاله قصد داریم تا در مورد رفع خطا Combine images using CSS sprites به شما کاربران عزیز آموزش بدهیم ، اگر شما کاربر عزیز در حال افزایش سرعت وب سایت خود هستید و با این خطا مواجه شده اید ، با مطالعه این مقاله می توانید با کمی تلاش این خطا را نیز رفع کنید ، تاثیر انجام این مقاله بر سرعت وب شما بسیار زیاد است و باعث می شود تعداد بسیار زیادی از درخواست های http شما کم شود ، ما قبلا در مورد کاهش تعداد درخواست HTTP در نت آرام مقاله ارسال کردیم ، لطفا ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

منظور از CSS sprites چیست ؟

معمولا در هر صفحه وب از تعدادی عکس استفاده شده است ، برای دریافت هر عکس مرورگر مجبور است یک درخواست به سمت سرور ارسال کند ، رد و بدل این درخواست ها توسط مرورگر و سرور نیاز به زمان زیادی دارد ، در سال های گذشته برای رفع این مشکل از روش CSS sprites استفاده شده است ، در این روش با ترکیب تمام تصاویر در یک عکس و درج مختصات آن در قسمت های مختلف با X و Y قسمت مورد نیاز خود را در مکان خود قرار می دهند ، در این روش تنها یک درخواست برای یک تصویر به سرور ارسال می شود و با انجام این روش سرعت وب سایت بسیار بیشتر می شود. به تصویر زیر دقت کنید :

خطا Combine images using CSS sprites در Gtmetrix

ما در تصویر بالا حدود 50 تصویر را در یک عکس ترکیب کردیم ، با در نظر گرفتن تعداد تصاویر ترکیب شده ما بیشتر از 49 درخواست از وب سایت خود کم کرده ایم ، این تعداد تاثیر بسیار زیادی در سرعت سایت دارد.

چگونگی رفع خطا Combine images using CSS sprites در وردپرس :

متاسفانه در وردپرس هنوز افزونه خاصی برای sprite کردن css وجود ندارد ، در حال حاضر مطمئن ترین روش اعمال تغییرات در کد نویسی های وب سایت است ، بنابراین اگر آشنایی با html و css ندارید ، شاید بهتر باشد از طراح وب سایت خود درخواست کنید تا این تغییرات را برای شما انجام بدهد.

اگر تغییرات در css و درج مختصات برای شما دشوار است ، در ادامه بنده چندین ابزار آنلاین به شما معرفی می کنم تا بتوانید آنلاین عکس ها را با هم ترکیب و خودکار کد های css آن را دریافت کنید.

همچنین اگر شما تمایل دارید CSS sprites را به صورت responsive ایجاد کنید می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

http://responsive-css.spritegen.com/

امیدواریم این مقاله برای شما کاربر عزیز مفید بوده باشد ، در صورتی که سوال یا مشکلی در این مورد دارید آن را در قسمت دیدگاه های این سایت ارسال نمایید.

 

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند