چرا نباید از هاست وارز استفاده کنیم ؟

این پست رو به اشتراک بگذارید

حتما اطلاع دارید که امکان استفاده از اسکریپت های نال شده یا همان کرک شده در هاست های معمولی وجود ندارد و باید آن را در هاست وارز نصب کرد ، منظور از اسکریپت نال شده همان نسخه رایگان سیستم های پولی است ، برای مثال سیستم whmcs یک سیستم غیر رایگان است که حدود 300 دلار هزینه دارد اما نسخه هایی از همین سیستم به صورت رایگان در بعضی سایت ها قابل دریافت می باشند ، این نسخه ها توسط افراد مختلف ویرایش شده و در نهایت سیستم بررسی لایسنس آنها از کار افتاده است و کاربران می توانند به محدودیت از این سیستم ها استفاده کنند. اما استفاده از هاست وارز و این سیستم های نال شده می توانند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند ، در این مطلب قصد داریم دلایل اینکه چرا نباید از هاست وارز استفاده کنیم را به شما توضیح دهیم.

علت مناسب نبودن هاست وارز

کاهش محبوبیت وب سایت با استفاده از هاست وارز :

همانطور که اطلاع دارید بیشتر کشور های جهان قانون کپی رایت را رعایت می کنند ، بنابراین امکان استفاده از دیتاسنتر های معتبر برای نصب اسکریپت های نال شده وجود ندارد چراکه با نصب این سیستم ها در دیتاسنتر های معتبر خیلی زود هاست شما به دلیل عدم رعایت قوانین مسدود می شود و سایت خود را از دست خواهید داد ، بنابراین راه حل جایگزین آن استفاده از دیتاسنتر هایی که قانون کپی رایت را رعایت نمی کنند می باشد که بسیار محدود و بد کیفیت هستند ، هنوز چند کشور ممکن است این قانون را رعایت نکنند اما جزو دیتاسنتر های معتبر دنیا به حساب نمی آیند. با استفاده از این دیتاسنتر های نامعتبر سایت شما پیشرفت زیادی نخواهد داشت چرا که معمولا این دیتاسنتر ها مرکز ارسال اسپم و این چنین سایت هایی هستند و ممکن است آی پی های آنها در بلک لیست باشند ، این دیتاسنتر ها کیفیت قابل قبولی ندارند و ممکن است سایت شما با قطعی زیادی مواجه شود ، در نتیجه بابت قطعی رتبه شما در موتور های جستجو کاهش داده می شود و به مرور محبوبیت وب سایت شما کاهش می یابد ، همچنین در بعضی موارد سازنده های این اسکریپت ها گزارش سو استفاده یا همان abuse را به مرکز ثبت دامنه نیز ارسال می کنند بنابراین حتی ممکن است دامنه خود را نیز از دست بدهید.

معایب استفاده از اسکریپت های نال شده :

با توجه به اینکه اسکریپت های نال شده توسط افراد غیر معتبر نال می شوند ، در اکثر این سیستم ها یک حفره امنیتی وجود دارد که باعث هک شدن و از دست رفتن تمام اطلاعات شما می شود ، همچنین به دلیل اینکه این سیستم ها هیچ پشتیبانی و بروزرسانی ندارند حفره های امنیتی زیادی دارند ، اگر از این سیستم ها برای ارائه سرویس استفاده می کنید ( مانند سیستم whmcs ) بسیاری از کاربران متوجه شده و از شما سرویسی خریداری نمی کنند. بنابراین ما توصیه نمی کنیم که از اسکریپت های نال شده استفاده نمایید.

راه حل جایگزین ؟

اگر شما امکان خریداری این سیستم ها را ندارید می توانید از سیستم های اوپن سورس استفاده نمایید ، برای مثال به جای استفاده از انجمن ساز vm که نیاز به هاست وارز دارد و مشکلات زیادی برای شما ایجاد می کند می توانید از انجمن ساز رایگان MYBB استفاده نمایید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه ، لطفا در صورتی که نظر یا سوالی در مورد این مطلب دارید حتما در قسمت دیدگاه های همین صفحه برای ما به اشتراک بگذارید.

موارد بیشتر برای کاوش

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند