چگونه فوروارد ایمیل در دایرکت ادمین ایجاد کنیم ؟

فوروارد کردن ایمیل در دایرکت ادمین

این پست رو به اشتراک بگذارید

در این مقاله قصد داریم نحوه فوروارد ایمیل در دایرکت ادمین را آموزش دهیم ، برای خیلی افراد چک کردن تک تک ایمیل ها کاری بسیار دشوار است و بسیار وقت گیر است ، بنابراین چگونه می توان در دایرکت ایمیل را به ایمیل دیگری forward کرد ؟ برای انجام این کار کافیست یک تنظیم ساده در پنل دایرکت ادمین خود انجام دهید.

نحوه فوروارد ایمیل در دایرکت ادمین

ایجاد forwarder در دایرکت ادمین :

برای فوروارد کردن ایمیل در دایرکت ادمین ابتدا به پنل هاست خود مراجعه کنید و مانند تصویر زیر از قسمت E – Mail Management روی گزینه Forwarders کلیک کنید.

 

ایجاد forwarder در دایرکت ادمین

سپس در این صفحه روی لیست forwarder های که قبلا ایجاد شده است نمایش داده می شود ، در صورت عدم ایجاد با پیام No Data to Show مواجه می شوید ، برای ساخت فورواردر در دایرکت ادمین روی گزینه  Create new E-Mail Forwarder کلیک کنید.

 

ایجاد ایمیل فورواردر در دایرکت ادمین

شما باید در قسمت Forwarder Name ایمیلی که قصد دارید آن را به ایمیل دیگری فوروارد ( forward ) کنید وارد کنید ، این ایمیل باید قبلا در دایرکت ادمین ایجاد شده باشد که می توانید مقاله ایجاد در ایمیل در دایرکت ادمین را در این مورد مطالعه کنید. در قسمت Destination Email باید ایمیل مقصد را مشخص کنید تا پس از دریافت ایمیل ، آن به ایمیل درخواستی شما فوروارد شود.

توجه : این امکان وجود دارد تا در قسمت Destination Email چند ایمیل وارد کنید که برای جداسازی هر ایمیل باید از , استفاده نمایید.

سپس روی دکمه Create کلیک کنید ، فوروارد ایجاد می شود و در لیست فوروارد های ایجاد شده اضافه می شود ، سپس برای اطمینان یک ایمیل ارسال کنید و تست کنید که ایمیل به درستی forward شود.

امیدوارم مقاله ساخت فوروارد ایمیل برای شما مفید بوده باشه ، اگر مشکل یا دیدگاهی داشتید در همین صفحه آن را برای ما ارسال کنید.

موارد بیشتر برای کاوش

2 نظر منتشر شده

  • سلام
    اگر بخواهیم ایمیل هایی که ارسال کرده ایم بطور اتوماتیک به یک ایمیل خاص نیز ارسال شوند چکار باید کرد

      Avatar photo
    • سلام
      تا جایی که بنده اطلاع دارم برای هاست های معمولی این امکان برای شما وجود ندارد و تنها دریافت را می توانید forward کنید در صورتی که از سرور مجازی یا اختصاصی استفاده می کنید می توانید با ویرایش تنظیمات در فایل /etc/system_filter.exim این مورد را اعمال کنید :
      اطلاعات بیشتر :
      https://forum.directadmin.com/showthread.php?t=29460
      البته اگر ایمیل ها برای خود شماست در زمان ارسال می توانید چند آدرس را مشخص کنید

      موفق باشید.

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با افتخار ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاستینگ با بیش از 9 سال سابقه درخشان

شرکت نوآوران میزبانی هوشمند